Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

Κάποιοι δουλεύουν.

Τον προηγούμενο μήνα έφτιαξαν καινούργια άσφαλτο στο δρόμο μου. Δεν καταλαβαίνω γιατί ο Δήμος Στροβόλου επιμένει στην άσφαλτο. Τα μικρά τουβλάκια που βλέπουμε σε πολλά μέρη είναι πολύ πιο καλαίσθητα και απ'οτι ακούω πιο φιλικά στη γη αφού επιτρέπουν στο νερό της βροχής να αναπληρώσει τα υπόγεια αποθέματα αντί να καταλήγει σε αποχετεύσεις.

Το μεγάλο πρόβλημα όμως είναι η λακκούβα ακριβώς μπροστά από την πόρτα μου! Ολόκληρος ο δρόμος τέλειος εκτός από 1 τμ στην εξώπορτα του σπιτιού μου. Τι κάνω τώρα; Πρέπει να πάω στο Δήμο να βρώ τον υπεύθυνο και να εξηγήσω τι έγινε και τι θέλω, κάτι που δεν είχα το κουράγιο να κάνω.

Μέχρι σήμερα. Στις 10:55πμ συνέβη το αδιανόητο. Κτυπά η πόρτα. Ένας τύπος μου λέει ότι πρέπει να μετακινήσω το αυτοκίνητο μου... Γιατι;

"ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΣΤΡΟΒΟΛΟΥ. ΗΡΤΑΜΕΝ ΝΑ ΣΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ" !
"Ποιός σας είπε ότι πρέπει να σαστεί;"
"Επέρασεν επιθεωρητής τζιαι έγραψεν μας ότι πρέπει να σαστεί δαμαί."

Έτσι, για να μην είναι τα μπλόγκ μόνο γκρίνια και παράπονα.

3 σχόλια:

  1. Η άσφαλτος είναι κάπου δύο φορές πιό οικολογική από ότιδήποτε με μπετόν. (μιλούμε για γεννικές οικολογικές επιπτώσεις υπολογισμένες με την life cycle assessement μέθοδο). Δεν ξέρω με τα τουβλάκια αλλά πολύ χλωμό μου φαίνεται να έχουν λιγότερες περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Επισεις τα τουβλάκια είναι θάνατος για τους ανθρώπους με περιορισμένη κινητικότητα, τζιαι επίσεις δεν διορθώνουνται τόσο έυκολα όπως η άσφαλτος. Στην Ελβετία η άσφαλτος έγινε της οικολογικής μόδας τωρά. Εμάθαν τζιαι κάμνουν την τζιαι όμορφη. Διακοσμούν την με γρανίτες τζει δά, με μεταλλικές γραμμές για να σημαδεύκουν τα ππάρκιν τζιαι τους παιζόδρομους κλπ. Υπάρχει επίσεις τάση να φεύγουν τα πεζοδρόμια τζιαι να γίνονται ζώνες με 20 Km/h όπου όλα τα μέσα έχουν την ίδια πρωτεραιότητα με μόνο νόμο την καλή διάθεση. Δουλεύει πολύ καλά. Βάλλουν φυσιολογικά εμπόδια στα αυτοκίνητα, όπως ένα δέντρο στη μέση του δρόμου, μια καλύφη με κληματαρκά, μια βεράντα εστιατορίου ή καφενέ που δικαιούται να βάλει γλάστρες τζιαι καρέκλες ως τη μέση του δρόμου. Φυσικά στην Κύπρο νομίζω ότι έτσι σύστημα θα δώσει χάος, αλλά απουσία πεζοδρομίων σε ενιαίο δρόμο με τον χώρο πεζών να είναι προστατευμένος με τα γνωστά αθηναϊκά μεταλλικά παλλουκούθκια ίσως δεν είναι κακή ιδέα. Τζιαι to experimentation με την άσφαλτο ίσως δώσει τζιαι στην Κύπρο όμορφο δημόσιο χώρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επερίμενα ότι θα μας έδινες τις τελευταιές πληροφορίες για το θέμα Ασέρα! Τελικά η ιστρία με το νερό της βροχής που άκουσα δεν στέκει ή απλά τα αρνητικά είναι παραπάνω από τα θετικά;
    Δυστυχώς σε αυτή την περίπτωση απλά "εσιειλώσαν" που την μιαν μερκάν ως την άλλην. Είναι ένας στενός δρόμος στον παλιό Στρόβολο, χωρίς πεζοδρόμια. Προσωπικά ήμουν έτοιμος να δεχτώ την πεζοδρομοποίηση του και να παρκάρω μακριά, με το (αφελές ίσως) όραμα παιδιών να παίζουν μπροστά από τις πόρτες τους...
    Φαίνεται η Ελβετία είναι πολλά χρόνια μπροστά αλλά το ποστ το έγραψα γιατί πραγματικά χάρηκα που κάποιοι δημόσιοι υπάλληλοι λειτουργούν όπως πρέπει. Είδα επίσης πολύ καλούς λειτουργούς στην ΑΗΚ ενώ σε καθαρά κρατικούς οργανισμούς (όπως πχ το τμήμα μετανάστευσης) η ασυνειδησία φτάνει τα όρια του αισχρού. Επίσης φαίνεται ότι οι καθαρά τεχνικοί υπάλληλοι είναι συνήθως αρκετά πιο μπροστά από του διοικητικούς και πολιτικούς προϊστάμενους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ πάντως αναμένω 4 χρόνια τον Δήμο Στροβόλου να ασφαλτοστρώσει το αδιέξοδο όπου βρίσκεται το σπίτι μας. Το κονδύλι είναι πάντα στον προυπολογισμό της επομένης περιόδου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή